Pagina's

dinsdag 1 maart 2016

over kriebelhoest en voorjaarsvakantie

O ik heb zoooooo'n zin in het voorjaar. dat aller eerste moment dat de was lekker buiten kan hangen en je heerlijk in het zonnetje kunt zitten! Terwijl hier de natte sneeuw langs de ramen dwarrelt kan ik toch al warm worden van wat er weer voor de deur staat.
Het is hier voorjaarsvakantie. Eén dochter is uit logeren, en de rest is zo net voor de tv neergestreken. Normaal gesproken vind ik dat niet zo fijn. Tv geeft toch maar weer veel prikkels, en ze worden er hier meestal niet gezelliger van. Maar nu moet het even. ik heb namelijk griep, en ben het politietje spelen weer een beetje beu. Niet dat ze erg vervelend zijn hoor, integendeel. vanmorgen om half 9 zaten ze al een spelletje te doen, en vanmiddag kon ik heerlijk bijkletsen met een goede vriendin die verweg woont. Nou dat is voor mijn kinderen echt afzien. Het liefst willen ze alles met mij samen doen, haha. Maar nee, vandaag wil ik even niks. Ik moet al een paar dagen flink hoesten en in mijn conditie is dat redelijk slopend.
Dus wat doen we de rest van de vakantie? Gezellige zingen vooral. Spelletjes (daar zijn we gek op). liedjes zingen (opnemen en dan afspelen in een chipmunk versie, super lachen), voorlezen is niet echt handig met kriebelhoest hebben we ontdekt, dus dat mogen ze lekker zelf doen. En samen bedenken wat we gaan eten. Vanavond wordt het makkelijk. En morgen weer gezond. De oudste neemt de jongste twee elke dag ff mee naar buiten. Lekker banjeren in het bos, heerlijk!
Wat doen jullie in de voorjaarsvakantie?

1 opmerking:

  1. Wat beroerd dat je zo beroerd bent he? En wat ik doe? Werken, de nieuwe lampen die mijn man heeft opgehangen bewonderen, en dan nog een concertje tussendoor.
    Trouwens de tandarts en mondhygiëna staat ook weer gepland.
    Afwisseling genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!