Pagina's

zondag 26 augustus 2012

kapsel manie

ik heb een regelrechte kapsel manie! Dat is niet van zopas, maar dat heb ik vanaf het moment dat ik me bewust werd van het feit dat je zelfs met je kapsel iets uit kan stralen.
En omdat ik nogal veranderlijk ben in wat ik precies uit wil stralen, wil ik steeds iets anders met mijn haar.
Zoiets is nogal gemakkelijk wanneer je lang haar hebt, maar niet héél eenvoudig als het kort is.
Natuurlijk heb ik lang haar gehad. Jaren. Maar eh...mijn haar is van het type peentjeshaar.  Bovendien heb ik band-haar. Daar blijft geen krul inzitten, ook geen permanent, ook niet als de kapper het doet, neehee, dat heb ik niet buhdacht, het is zo! Het bestaat gewoon, en ik heb het!
 Nou goed, ik heb dus buhdacht dat ik kan varieëren met kleur.... (hier volgen op enig moment foto's)(o nu dus:)









met stijl....(hier komen nog meer foto's, wanneer ik op mijn pc zit en niet op mijn laptop, bah wat een luxe!)

 











en met dracht....(en dan komen hier ook nog weer wat foto's)

 

 

Waar een ander gerust iedere dag het haar hetzelfde draagt is dat aan mij niet besteed. Ik vind dat saaaaai. Het is zelfs zo dat als ik een bad-hair-day heb ik ook daar wel weer wat op verzin:
 










Zoals u weet heb ik 4 dochters op wie ik me zo nu en dan uit kan leven. Maar als zij gister een staart in hadden, mogen ze dat vandaag beslist niet! Punt uit? Waarom niet? daarom niet, omdat ik het zeg. En géén gediscussieer, ze kiezen maar wat anders.
haha hebben zij later ook een kapselmanie, maar dan andersom. Zegt de kapper: zeg u maar hoe ik het mag knippen.. Zeggen zij: eh..precies zo als vorige keer graag. De kapper:" U wordt al grijs, wilt u geen kleurtje?" Mijn dochters: "NEE, ik ben gewoon prima zoals ik ben, en dat straal ik graag uit. Heb ik van mijn moeder!"

4 opmerkingen:

  1. lachuh.... echt heeel leuk... Zelfs zonder de foto's geweldig om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Heel leuk. Ik vraag me nu ook wel weer af; zal ik? Maar precies wat je zegt, je moet er wel uitzien, zoals je zelf vind dat je bent. En dat schort er bij mij nogal eens aan. Dus toch nog maar even veilig lang.
    En jij? Welke kleur zit er nu in?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu is het kort en zwart, en ik ben heel tevreden vraag maar aan mijn spiegel, haha. Waarom moet haar eigenlijk groeien?? Je wenkbrauwen en wimpers groeien toch ook niet?

      Verwijderen
  3. Ik vind je kapsel op de foto met grijze capuchontrui het leukst! En die haarband op de foto waar je de stoel aan het verven bent, staat je ook geweldig! Heel artistiek ziet dat er uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!