Pagina's

zondag 12 mei 2013

voor mijn moeder


Lieve mam,

Misschien jaren geleden
Kon ik het niet waarderen
Vond ik mezelf al groot genoeg
En wilde ik niet leren
Misschien heb ik gezwegen
Leek het me niets te schelen
Maar dat zijn dingen die de tijd
Vanzelf heeft kunnen helen

Nu wil ik enkel zeggen
Bedankt dat ik mocht groeien
Voor liefde en geborgenheid
De kans om op te bloeien
Voor alle wijze lessen
De kans om los te laten
En ook voor alle keren
Dat ik van me af kon praten

Mijn dank is nog veel groter
Dan ik nu kan beschrijven
Het zal misschien wel altijd
Ongrijpbaar voor ons blijven
Maar lieve mam, ik dank u
Voor liefdevolle grenzen
En vanaf hier wil ik u
Een goede Moederdag wensen!

liefs Loïs

3 opmerkingen:

  1. Mooi, dank... en wat bijzonder om een klein baby'tje te krijgen en daarvan te houden, die uitgroeit tot een prachtige vrouw met veel talent en liefde.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!