Pagina's

donderdag 20 maart 2014

40 dagen, dag 13

Ik was in slaap gevallen want ik wou niet meer
toen richtte Hij mij op en ik zei: spreek mijn Heer
Hij zei: Ik ben het Woord dat eeuwig leven brengt
dat schaduw geeft in hitte, als de zon verzengt,
dat warmte geeft wanneer de kou lijkt toe te slaan
Ik roep je nu opnieuw: kom uit je slaap vandaan!

Maar ik schudde mijn hoofd en zei: ik durf niet meer
Het leven is te zwaar, laat mij toch slapen Heer.
Wat is voor mij het nut dat ik nog wakker blijf
ik heb totaal geen kracht meer in dit zwakke lijf
als vrienden mij nu zien dan heb ik afgedaan!
Maar toen zei Hij opnieuw: Kom uit je slaap vandaan!

Hij zei: Ik ben het Woord dat eeuwig leven geeft
het is een levenskracht voor wie ernaar geluisterd heeft
dus kniel maar neer dan spreek ik je nieuw leven in
dan is dit niet het einde, maar een nieuw begin!
Toen werd ik wakker en ik voelde nieuwe levenskracht.
Hij fluisterde nog na: Kijk dat heb ík volbracht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!