Pagina's

donderdag 27 maart 2014

40 dagen, dag 19

Soms heb ik zoveel woorden in mijn hoofd
ze buitelen en vallen door elkaar
Dan is het net één chaos binnenin
want ieder woord raakt weer een andere snaar

 Maar Heer u zweeg. U liet de mensen razen
tekeer gaan als gewetenloze dwazen
met al die woorden die ze zomaar naar u riepen
u sprak alleen met God, toen anderen al sliepen

 Als ik naar u kijk, wil ik leren zwijgen
om zo meer zicht op u en mij te krijgen

 U bent hét Woord, dat zweeg om al mijn zonden
ik ben de zondaar die zichzelf niet kan doorgronden

 Soms heb ik té veel woorden in mijn hoofd
u weet dat want u hebt ze mij gegeven
als ik maar niet vergeet met het échte Woord te leven
want u geeft rust aan wie dat Woord gelooft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!