Pagina's

zaterdag 8 maart 2014

40 dagen, dag 2

Here Jezus, duizend malen
blijft zich ieder woord herhalen
en veel verder kom ik niet
'k vind geen rust zoals u ziet

steeds weer vormen zich de zinnen
van verlangen diep van binnen
draaien mijn gedachten rond
ligt herhaling in mijn mond

ik wil niet dat uw wil geschiede
ik zou liever ú gebieden
dat u handelt naar mijn wil
daarom wordt mijn geest niet stil

Heer vergeef mijn onvermogen
om te kijken in uw ogen
want dat hemels perspectief
waarom heb ik dat niet lief?

Als ik maar uw blik zou vangen
dan verstomde mijn verlangen
dan zocht ik uw koninkrijk
werd ik aan uw beeld gelijk

U had mij liever dan uw leven
en u wilt mij vrede geven
maak mij stil en kijk mij aan
dan kan ik weer verder gaan

Kind kijk mij maar in de ogen
heb ik ooit een mens bedrogen?
zie: mijn armen zijn gespreid
k houd van jou in eeuwigheid

Luister nu wat ik wil zeggen
door mijn leven af te leggen
is een nieuw verbond van kracht
alles, álles is volbracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!