Pagina's

vrijdag 20 mei 2011

blogger, wie had dat buhdagt?

Schrijven zit in je bloed zegt men. Nou, ik ga het dus ook maar eens wagen. Geen idee hoe lang het duurt voor mensen dit blog ontdekken en het gaan lezen. Dat is dus mijn allereerste "buhdenksoltjuh".
Wat gebeurd er als ik er geen ruchtbaarheid aangeef, zal het dan worden ontdekt?
Wanneer je dit allereerste blog dus leest, laat even een reactie achter...

Wie ik ben? Hmm, dat moet ik zelf ook nog ontdekken. Ik ben een vrouw van 31, getrouwd, 4 dochters en een hoop creatieve ideeën waar ik nog niet precies een weg mee weet. wanneer je mij volgt zul je het wel ontdekken.

Nou, mijn eerste blog is een feit. expiriment is gestart.

Tot gauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!