Pagina's

maandag 30 mei 2011

nega-lieveling

Ik ben een negalieveling
dat weet toch iedereen
ik zie steeds leeuwen, beren
en personen om me heen
dan wordt ik bang van al wat moet
straks doe ik weer eens iets niet goed
en dan voel ik me wéér opnieuw
ellendig en alleen

Ik ben een negalieveling
een woord dat niet bestaat
maar heel er goed toepasselijk
wanneer het om mij gaat
want aan de ene kant zit lach
en opgewektheid iedere dag
maar aan mijn andere kant zit bang
dat zie ik vaak te laat

Ik ben een negalieveling
het rijmt op creatieveling
en dat is niet voor niets

wanneer ik teken, denk en zing
dan vind ik steeds een opening
voor altijd wel weer iets

Ik ben een negalieveling
en let maar eens op mij
want ik zal veel bereiken
met die instelling van mij
want liefde en kritiek , wat gek
those oppostits they do attrack
van negalieve mensen
wordt de hele wereld blij

hoop ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!