Pagina's

donderdag 26 mei 2011

patronen

Ik heb een ingewikkeld soort gedachtengang, die ik maar aan weinig mensen kan uitleggen. Het patroon voor mijn manier van denken is nogal complex. De boom heeft zoveel takken, dat hij oneindig lijkt. En wanneer ik denk dat ik bij het topje ben,blijkt dat ik ook langs vele andere wegen daar had kunnen komen. In plaats van dat voor lief nemen, bewandel ik alsnog alle andere takken, om te kijken of het echt wel het topje was, wat ik had bereikt. Misschien kun je namelijk een hoger topje vinden, dat nog net iets mee uitzicht heeft.....

O, die eindeloze patronen in mijn hoofd.....

Laat ik ze eens ordenen en zien wat voor moois er tevoorschijn komt.....

Geef me een pen.....

Geef me papier.....

En zie hier:





't Blijft moeilijk om zoiets te tekenen, dus het resultaat mag er zijn, maar de ingewikkeldheid van mijn denkpatronen valt niet te benaderen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!