Pagina's

vrijdag 14 september 2012

lekker thuis

Een huis is pas een thuis als het er gezellig is. Daarom probeer ik het knus te maken in mijn huis. Niet altijd gemakkelijk met 4 troepmakers, maar wel een uitdaging. Helemaal als je geen budget hebt om dure winkels te bezoeken en grote aankopen te doen. dan moet het van niks. maar dat is nou juist de sport!



En steeds een beetje, wordt uiteindelijk een boel.

Daar wil ik nog wel even bij zeggen dat meubels heel leuk kunnen zijn, maar dat de ménsen het gezellig of ongezellig maken.

Ik geniet in elk geval van alle mooie spullen om me heen, en ben dankbaar voor het dak boven mijn hoofd en voor de mensen met wie ik dat dak deel.

Mijn man maakt momenteel een heel mooie kast in onze woonkamer. Daar krijgen jullie de foto's van te zien wanneer de kast af is.
 






3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke frisse uitstraling heeft je blog. Heerlijk Nederlands. Ik hoop van harte dat je veel fijne bezoekers krijgt, die mee dan mee kunnen genieten.
    groeten van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik vind het leuk dat je echt een stijl hebt en daar ook zelf dingen bij bedenkt. Ik mis dat een beetje bij mezelf. Dus extra leuk om te zien dat jij dat wel hebt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is trouwens een blogserie 'Home sweet home'. Iemand heeft bedacht dat de mensen die dat leuk vinden bijv. elke week 1 dag een blog met dat thema plaatsen. Je moet er van houden om daaraan 'vast te zitten'. Rinette doet daar bijv. aan mee http://elzesblog.blogspot.nl/2012/08/vakantie.html?spref=fb

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn als je een reactie achterlaat, ik ben heel benieuwd naar jullie mening , ervaring en kritiek. het wordt gewaardeerd!!